nedelja, 20. december 2009

Predbožični Salzburg

Včeraj sva bila z Davidom na izletu v pravljičnem Salzburgu. Vreme nam sicer ni obetalo nič dobrega in nič kaj prijetne temperature nas niso pospremile na poti. Vendar pa nas je sneg razveselil in nam pričaral čudovit pravljičen dan. Salzburg je že tako sam po sebi lep in romantičen, vendar pa so snežinke vse še olepšale. Mraz je bil res že skoraj nevzdržen in po sprehajanju po mestu prstov na nogah že skoraj nisem več čutila. ;) Še dobro, da zakuhano vino oz. Gluhvine (nova beseda, ki se jo je moj dragi kar hitro naučil) dela čudeže.

Seveda sva si poleg vseh znamenitih stavb ogledala tudi krasno graščino, ki mogočno bdi nad samim mestom in mu daje prav poseben čar.

Pogled na notranje dvorišče dvorca.

Tale peč v baročnem stilu bi nas še bolj očarala, če bi bila topla ;).


















Z gradu je pa prelep pogled na celotno mesto.














Tukaj je tudi znamenita Mozartova rojstna hiša.




















Prestižen dvorec Mirabell v katerem se tudi poročajo in pred njim je prelep park, ki je bil odet v krasno snežno preprogo.

Znamenito stopnišče v dvorcu, ki je narejeno v tipičnem baročnem stilu.

Seveda pa smo na koncu doživeli tudi lep pogled na lepo razsvetljeno mesto in pravljično vzdušje je bilo popolno.







Izlet je bil res lep in kljub mrazu praznično čaroben.

4 komentarji:

  1. Ooo, hvala za obujanje spominov, sem si Salzburg pred leti ogledala za Miklavža. Ledeno mrzlo, ampak čudovito. Tudi vidva sta kot kaže uživala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izlet. Mi smo bili letos poleti. Prav lepo je videt še Salzburg v snegu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja Salzburg je res čudovit. Jaz sem si ga sicer pogledala v spomladanskem času ožarjenega s soncem, ampak mislim, da je tak s snegom res poseben.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izlet sta imela....mene tudi že lep čas vleče v tiste konce v tem času, sicer bolj na Dunaj, a vidim, da je tudi tukaj prav lepo. Mogoče mi pa uspe naslednje leto :)

    OdgovoriIzbriši