ponedeljek, 21. december 2009

Zadnji kup čestitk


Danes pa so končno odšle na pošto še zadnje čestitke, ki mi jih je končno uspelo odposlati. Zdaj je pa konec prazničnih čestitk za letos. Sem jih naredila toliko, da si res zaslužim malo pavze. Končno pa bom lahko pospravila sobo in malo uredila to papirovje, ki se je nabralo vsepovsod.

Tukaj so zdaj na kupu vse od božičkovih, angelskih, snežinkastih, punčkastih...









8 komentarjev:

  1. Ja, tudi jaz mislim, da se bolj kot ne končala. Res se kar naberejo kupi na koncu :-)Fajne čestitke si naredila, predvsem pa so mi všeč tiste z raznimi besedili, dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsaka je nekaj posebnega. Zelo so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si bila pa res med bolj pridnimi letos :) Je Božiček gotovo videl, kako pridno si ustvarjala in pod smrečico te bo zagotovo čakalo kaj ekstra lepega ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tiara, krasne čestitke si naredila! Koliko pa jih je bilo vsega skupaj?

    OdgovoriIzbriši
  5. kako so lepe in toliko različnih. Všeč so mi dodatki rožic, ki si jih uporabila, tako lepo popestrijo.

    OdgovoriIzbriši