ponedeljek, 23. maj 2011

Indijanska ogrlica



Tako jo je poimenoval moj fant ;). Mene spominja bolj na Afriko in vroče poletje, vendar imamo pač vsak svoje poglede. Tale vročina, ki nas je zadnje dni razvajala me je malo inspirirala ob izdelavi tele preproste ogrlice, ki se zelo lepo nosi.



Zelo so mi všeč tile kokosovi krogci in že nekaj časa sem jih valjala naokoli, brez ideje kako jih porabit. Končno pa je nastopil njihov čas in pristali so na ogrlici v rjavih tonih, ki bo kot nalašč za poletna potepanja.



Sončne dni preživite kar se da lepo.

3 komentarji:

  1. Se popolnoma strinjam s teboj, krasna spremljevalka h kakšni majici, sploh laneni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč indijanski pridih. Res je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep izdelek, ni kaj. Tudi meni zanimajo podobne ogrlice. Iščem čim več naravnih materialov. Ali morda kdo ve, na kakšen način bi to dobil direktno iz afrike - mislim material, perlice, trave itd.

    LEpo!

    OdgovoriIzbriši