torek, 17. maj 2011

Zapestnice malo drugače



Žica me je v teh deževnih dneh zopet malo privabila in nastale so zapletene zapestnice v orientalsekm duhu.



Zvijanje debelejše žice in prepletanje s tanjšo me je navdušilo in po glavi se mi podijo novi in novi modeli. Res ne vem, če bodo vsi nastali tudi v fizični obliki, je pa dober občutek, ko me ustvarjanje zopet tako privlači. Čez vikend mi je uspelo naredit kar nekaj teh zapestnic in eno mi je soseda splela še preden mi jo je uspelo poslikat :). Je pa res super občutek, ko nekoga razveseliš s svojim ustvarjanjem.



Zadnje čase me je bolj privlačilo delo okoli hiše in sajenje rožic, kot pa moj ustvarjalni kotiček. Pa še knjige so me pritegnile v domišljijski svet, kar se mi večkrat zgodi. Ni boljšega kot je uživanje na gugalnici in brat dobro knjigo.



Privoščite si trenutke zase in samo uživajte.

8 komentarjev:

  1. Zavite in čisto nekaj posebnega.Dsuper zapestnice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kul in moderne (le to priznam, da ne vem, koliko kaj oškrebnejo kožo na roki... ampak, za lepoto je treba potrpeti, a ne?). Všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, ful dobra!
    Všeč mi je, ker je iz trde žice :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo čudovite so in res nekaj posebnega. Uživaj karkoli počneš.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo prepletene, kot pajkove mreže. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. enostavno so - nore!!! in tole k poletnim oblekicam brez rokavov... huh! krasno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite so!
    Spominjajo me na čipko.

    OdgovoriIzbriši