ponedeljek, 9. maj 2011

Uhani za lepe punce



Uhani so zame še vedno ena izmed najljubših kosov nakita. Zelo rada jih delam in z užitkom jih tudi nosim. Seveda jih večino razdelim med prijateljice in nekaj mi jih zapleni tudi mama, ampak vsake toliko časa si naredim kakšne tudi za svojo dušo.

Tile so bili sicer za moje punce, saj sem jim jih podarila za pisanko.



Sicer me pa čas kar naprej preganja in mi za ustvarjanje primanjkuje časa, predvsem me pa lepo vreme vleče ven in na nakitkanje preprosto pozabim. Verjetno me bo kaj kmalu spet prijelo in bom padla med perlice, žičke, laks,... saj se mi ideje že podijo po glavi za nove modelčke uhanov.

Kmalu bo pa tu poletje, ko bo potrebno poskrbet še za kakšen kos nakita, ki si ga bom z veseljem naredila.



Drugače sva pa z mojim dragim močno padla v urejanje okolice najine hiške, ki je dobila lepo in cvetočo podobo. Upam, da mi bo uspelo pokazati tudi kakšno sliko.

2 komentarja:

  1. Uhani res lepo dopolnjujejo izgled, sploh če si lase poveznem v čop. Tudi sama jih zelo rada nosim. Tvoji bi vsekakor bili krasno dopolnilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. luštni so in krasne posnetke si naredila...

    OdgovoriIzbriši