sobota, 28. maj 2011

Prijetni uhani



Nekaj mi je včeraj manjkalo in ni mi dalo miru, dokler se nisem spravila v svojo ustvarjalno delavnico in malo prelagala stvari. Seveda v njej vlada velik kaos, ker se mi sproti ne da pospravljat, saj me vedno na hitro prime, da ustvarim kakšno malenkost. Včeraj pa sem se vanjo spravila z namenom, da malo spravim v red vse skupaj in ko sem tako zlagala material za nakit, so nastali tile uhančki.







Reda pa seveda še nisem uspela vzpostavit v moji sobici. Seveda bo čas tudi še za to :).

Čeprav je zunaj dež, vam želim lep in zabaven vikend.

2 komentarja:

  1. Izkupiček pospravljanja je zelo dober :) Zelo lepi uhančki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz mislim, da je bilo veliko bolje, da te je premamilo izdelovanje uhančkov kot pa pospravljanje ... tudi moj kotoček se počasi zopet spreminja v ustvarjalni nered ... ;o)

    OdgovoriIzbriši