ponedeljek, 30. november 2009

Čas me bo povozil...

Meni zadnje se zadnje čase dnevi odvijajo s svetlobno hitrostjo. Pa toliko stvari imam za naredit pred prazniki in toliko darilc za izdelat, da ne vem kdaj bom sfolgala. Sploh pa raje nebi govorila kam vse morem še it in koliko fešt se nam še obeta. V glavnem, december se še začel ni, pa se mi zdi da ga bo še prehitro konec. Moj najbolj čaroben mesec bi moral trajati v nedogled ;). Sicer pa že komaj čakam, da bo vsepovsod razsvetljeno in bo vse lepo in praznično obarvano, ker ta čarobnost je res nekaj posebnega.

Danes pa ne bom kazala prazničnih zadevic, ampak čisto vsakdanji nakit, ki mi ga je končno uspelo poslikat in tudi objavit. Zopet sem malo kvačkala in nastal je tale komplet zapestnice in uhančkov.

Malo pa sem se igrala s perlami in naredila tudi tale kompletek v črno rjavi kombinaciji.


Tale tazadnja slikica pa je namenjena mojemu stricu, ki danes praznuje rojstni dan in zanj sem izdelala tole čestitko. Pa vse najboljše in veliko zdravja ter sreče.

Ja, to bi bilo pa počasi tudi vse, le za konec bi čestitala še mojemu bratu, ki ima danes god in je dobil čokolado, ki si jo je zaželel. Vse lepo tudi tebi, dragi bratec ;).

7 komentarjev:

  1. Vse je lepo narejeno. Kompletek zapestnice in uhančkov mi je fantastičen. Še posebej uhančki so mi padli v oči. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo ti gredo ta darilca od rok, saj bo .Boš videla, enkrat bo tudi pri nas dosti časa:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ... tako dolg komentar sem zapisla pol sem bla pa z napačnim geslom prijavljena v gmail mi je pa vse pobrisal ... aaaaaaaaaaaaaaa ...

    No lepo si tole nakvačkala na perlala in načestitkala ... pridna kot vedno ... čas pa bo ... verjemi mi ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, dnevi res letijo s svetlobno hitrostjo, tudi jaz komaj dohajam svoje noge, roke in misli. Potrebno se bo malo ustaviti, če ne, nam bo res zviznil mimo ta december. Lepe stvari si nam pokazala, ampak tista prva zapestnica in uhančka sta mi pa najlepša.

    OdgovoriIzbriši