sobota, 14. november 2009

Praznično rdeča



Čestitke mi v mrzlih dneh malo bolj ležijo in zato sem nakit postavila na stranski tir. Praznikov pa nebi bilo brez rdelo zlate kombinacije, tako se je danes na mojih listih znašla tale kombinacija.Glavni razlog zanjo so bili pa novi materiali, ki sem jih dobila in seveda je bilo treba takoj preizkusit novi embosing prahec. Danes sem sploh prvič delala z njim in morem priznat, da mi je učinek zelo všeč in nastalo bo še kar nekaj čestitk s tem prahom. Tale je že našla svojega lastnika, saj si jo je prisvojim moj brat, dobila pa sem tudi nekaj naročil za podobne čestitke.


2 komentarja:

  1. Preprosta in lepa. Fajn si jo skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fino si so skombinirala in barvna kombinacija rdeče zlata skoraj res mora biti za te praznike.

    OdgovoriIzbriši