nedelja, 1. november 2009

Stara mama vse najboljše



Moja ljuba stara mama je danes praznovala svoj 84ti rojstni dan in vsi smo se poveselili z njo. Vsako leto imamo na dan mrtvih običaj, da gremo prižgati svečke in se vsi skupaj zberemo na pokopališču, proti večeru pa se gremo malo pogret in poveselit še k stari mami, ki ravno na ta praznik praznuje rojstni dan. Tudi letos smo bili pri njej in imeli smo se zelo lepo. Ker je stara mama zelo pozitivna, pametna, zabavna in vesela ženska smo vsi vedno radi pri njej. Včasih nas je zelo razvajala in vsi vnuki smo bili vedno radi pri njej na počitnicah, še posebej ker smo lahko počeli kar smo želeli in nas ni nikoli kregala.
Ja, luštno je bilo in še vedno je, kadar jo obiščemo.

Tole čestitko sem pa izdelala zanjo. Rožice morajo biti gor, saj jih ima zelo rada in jih ima vsepovsod, kjer je le mogoče ;).


Stara mama vse najboljše še tukaj, zelo radi te imamo.

6 komentarjev:

  1. Všeč mi je dodatek zlate-je videti, da ti je stara mama zelo pri srcu :-)) Zelo lepa čestitka je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitke stari mami!To so lepa leta!Tudi čestitka je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najboljše tvoji stari mami. Čestitka ji je bila zagotovo všeč, ko ima rada rože.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepkana :) tudi meni je všeč ta zlato-rjava kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  5. lepa čestitka, všeč mi je barvna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Se mi zdi prava kombinacija za staro mamo. Verjamem, da je bila zelo vesela te čestitke.

    OdgovoriIzbriši