ponedeljek, 16. november 2009

Dimnikar za srečo

Tale moj dimnikar je v različnih kombinacijah glavni junak mojih današnjih čestitk. Na žalost si ne morem pomagat in naredit vse čestitke enake. Čeprav sem slikice pobarvala enako so čestitke sestavljene v različnih postavitvah. Mi je dosti lažje in zabavneje delat različne čestitke, saj je delo enakih dosti težje in predvsem dolgočasneje.


Dimnikar pa upam, da bo prejemnikom prinesel veliko sreče v prihajajočem letu in nasploh v življenju.





Drugače se je pa teden začel kar malo klaverno in v znamenju gripe, mojega dragega so namreč napadli virusi in sedaj sem jaz glavna negovalka in kuharica čajčkov, ki bodo upajmo imeli kaj pozitivnega učinka.

5 komentarjev:

  1. Kako lepa kolekcija. Zelo lepo si menjala postavitve in barve. Tudi jaz to rada počnem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč so mi tvoji dimnikarji, lepi in preprosti :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, te popolnoma razumem, da ne moreš delat enakih čestitk, res ni tako zabavno :-) in tudi več kreativnosti je potrebne za različne postavitve. Lušn je ta dimnikarček na različne načine.

    OdgovoriIzbriši