petek, 12. februar 2010

Bela belina



Zunaj belo, pri Klavdiji vse belo, pa naj bo še pri meni. Sem delala tele uhančke in se odločila, zakaj pa nebi bili tokrat beli, ki se bodo zlili z okolico, pa še na izzivu lahko sodelujem. Sicer imajo srebrno osnovo, vendar upam, da me zaradi tega ne bodo vrgli iz izziva :).


Uhančkom sem dala tegale lepega belega angelčka, da jih čuva, pa še zelo lepo paše zraven.

Lep in zaljubljeno - norčav vikend vam želim. Preživite ga kar se da lepo.

14 komentarjev:

  1. Zelo so lepi. Preprosti in povsem pašejo k zasneženi okolici :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Z izzivom ali brez so prelepi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. prav zanimivo je te dni gledat po blogih, česa vse se ne lotite v stilu belo - belo:) lepi so.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi uhančki!Veliko sreče na izzivu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepi uhančki in res krasen motiv za slikanje je tale angelšek, tudi ta je zelo lep. Verjamem, da te Klavdija zaradi srebrne osnove ne bo kregala :-) Sem tudi jaz malo švinglala in uporabila paus papir (pssst). Grem zdaj hitro objavit svojo belino, da ne bo prepozno :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zahvaljujem se vam za pohvale, ki dobro danejo in mi dajejo še dodatni zagon za ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kljub temu, da ne nosim uhanov, so mi tile tvoji belo beli zelo všeč. Čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo so lepi, tako elegantni! Mi je prav zanimivo gledati tako različne bele izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  9. ...dobrodošla na izzivu...super uhančki so!

    OdgovoriIzbriši
  10. res so lepi ravno pravi za izziv

    OdgovoriIzbriši