sobota, 6. februar 2010

Pomlad trka na vrata



Sneg nas res še ni zapustil, vendar pa ne bo več dolgo, ko bo vse začelo brsteti in zeleneti. Malo še manjka, da se začnejo ženiti tudi ptički in kurenti so tudi že pred vrati. Z zimo bo res počasi konec.
Na mojem blogu se že pripravljam na pomlad in zato sem mu nadela novo oblekico. K njej pa se poda tudi tale zelena zapestnica, ki je ravno prava za pomladna potepanja.

12 komentarjev:

  1. zapestnica je super. sicer se pa tudi jaz zelo veselim pomladi, ko bo vse zelenelo in brstelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super zapestnica!Blestela boš v pomladnem soncu:):)Tudi jaz komaj čakam pomlad!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super zapestnica!
    Tudi jaz komaj čakam malo topline in pa ko bo začelo zunaj počasi zeleneti.

    OdgovoriIzbriši
  4. ČUDOVITO!
    prekrasna je. sploh zelena ji tako paše :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fenomenalna je! Tako toplo, pomladno deluje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa zapestnica, zelena pa kar kliče po pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelena sicer ni med mojimi naj barvami, ampak zapestnica je čudovita, barve na blogu pa tudi dajejo voljo v pričakovanju pomladi...

    OdgovoriIzbriši
  8. Super izgleda, zelo so mi všeč barve.

    OdgovoriIzbriši
  9. Aneda kako paše ta sočna zelena po tej bleščeči belini (no, vmes je še blatno rjava ;)
    Zapestnica je mega.

    OdgovoriIzbriši