torek, 9. februar 2010

Kvačkanje



Ogrlica je šla za darilo že prejšnji vikend, vendar mi je še ni uspelo pokazati na blogu. Po dolgem času sem spet malo kvačkala, saj so me prsti že kar pošteno srbeli. Narejena je malo drugače, saj sem jo na koncu sešila skupaj v spiralasto kačico. Modro bela kombinacija, pa tudi popestri zimsko turobnost in me spominja na poletje.
Prejemnica je bila nad ogrlico navdušena, kar je pa najpomembnejše.

9 komentarjev:

  1. Zelo je lepa, tudi jaz bi bila navdušena lastnica :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa in kar je najvažneje: prejemnica navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  3. super. največje veselje je če je prejemnica navdušena nad izdelkom, kajne:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa. Tako dobro si `zmešala` barve!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa, zanimivo narejena.Modra je mega lepabarva:):)Jaz bi bila zelo navdušena prejemnica take lepotičke:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna lepotička, bi bil pa že greh, če prejemnica ne bi bila zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimivo narejena. Predvsem pa mi je všeč barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo mi je všeč ogrlica. Všeč so mi barve in pa mešanje barv! Res krasno izvedeno!

    OdgovoriIzbriši