torek, 2. februar 2010

Zlato-viola komplet



Zadnje čase sem se kar malo vrgla v nakitkanje. Po glavi mi brenčijo vedno nove ideje in prav težko mi je dati perle iz rok. Poleg tega me pa zasipljejo z naročili za takšne in drugačne priložnosti, da komaj sfolgam vse naredit. Kako je to lepo, da lahko nakitkam.

Tale komplet ni dobila moja mami, tiste ogrlice mi še ni uspelo poslikat, saj jo ima ves čas okoli vratu ;). Važno, da ji je všeč, slikico bom pa že kdaj drugič naredila.



Tile uhančki in zapestnica so narejeni na enak način kot prejšnji zapestnici, skombinirani pa so v viola zlati barvi, da bodo lepo pasali k prejemničini obleki.

10 komentarjev:

  1. Lepe barve. V teh dneh itak paše brkljanje na toplem, pa karkoli že počneš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep komplet in lepo si ga poslikala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne barve in čudovito sestavljen komplet!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep kompletek, še bolj všeč pa mi je embalažica.

    OdgovoriIzbriši
  5. kako lepo celoto si naredila, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Simpatičen kompletek s krasno škatlico! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Što reći??? Krasan komplet, krasne boje...
    a krasan ti je i blog..Bravo!!!
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za komentarje in zelo sem vesela, da obiskujete moj blog.

    OdgovoriIzbriši