nedelja, 14. februar 2010

Dan ljubezni



Moja ljubezen je za valentinovo dobila tole srčkasto čestitko in še nekaj malega zraven.


Najpomembnejše je, da se ljubimo vse leto in čisto vsak dan, ne pa samo za valentinovo. Majhne pozornosti pa so vedno dobrodošle in zato sem zelo vesela prelepe orhideje in svečke s katerima me je presenetil moj dragi.

Svečka je skrivala tudi posebno sporočilo, ki se je prikazalo, ko je že nekaj časa gorela.

Davidu še sporočam, da ga ljubim z vsem srcem.

Največja sreča v življenju je,
da si ljubljen takšen,
kakršen si,
ali bolje rečeno,
da si ljubljen kljub temu.


Lep teden vam želim in radi se imejte.

4 komentarji:

  1. Luštna čestitka in prav lepa orhideja!Tale trik s svečko je pa tudi dober.Všeč mi je kvačkan srček na čestitki.
    Prav imaš imejmo se radi čez celo leto, pa saj se imamo, a ne:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo!!! Tvoje in njegovo darilo. Svečka je res super. Tega še nisem nikoli videla. ;)

    Ljubezen pa je zame najbolj pomembna stvar :)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč dodatek kvačkanega srčka!

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, kok je svečka dobra ideja :)

    OdgovoriIzbriši