nedelja, 28. december 2008

Das ploščice

Že pred prazniki sem naredila svoje prve das ploščice za moje domače, vendar so oni te ploščice dobili šele za božička, zato vam jih pokažem danes. Nastale so po motivih otočanke Vixi, ki obvlada to tehniko in so mi bile njene ploščice zelo všeč, zato sem jih tudi sama naredila. Mojim domačim so bile zelo všeč in so bili vsi navdušeni nad darilom.










5 komentarjev:

  1. jooooooooooj, so lepe. tista ljubezen mi je kr pogrela srce :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite,prav vsaka za sebe in ne bi mogla izbrati favoritke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bi se spodobilo, da se napiše kje se je ideje "sposodilo"...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ena otočanka?

    Oprosti, a vsaj ime bi se lahko potrudila napisat.... Vixi je ena in edina, vse ostalo so slabe kopije.

    Za svojo dobro karmo bodi raje dober original - vem, da zmoreš!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pika in Gordy prav imata in hvaležna sem vama za kritiko. Sem popravila objavo in navedla ime najboljše ustvarjalke das ploščic, kar sem jih pri nas zasledila. Sicer so te ploščice slabe kopije Vixijinih umetnij, vendar sem jih naredila za svoje domače, prej pa sem tudi na forumu povprašala za dovoljenje.
    Upam, da se še naprej beremo na blogih, saj so mi vsake kritike dobrodošle. Lep dan obema.

    OdgovoriIzbriši