nedelja, 7. december 2008

Pofočkana...

Tudi name so se spomnili pri tej verižni igrici. Anja me je pofočkala in sedaj moram jaz napisat sedem resnic o sebi. hmmm... To ni tako lahko kot se zdi na prvi pogled, ampak se bom potrudila.

1. Najraje na svetu imam svojega fanta in svojo družino, zato z njimi preživim tudi največ časa, zanje pa bi naredila vse.
2. Obužujem poletje, morje, sonce, preživljanje časa na prostem.
3. Zelo rada imam živali, še posebej našo psičko, ki trenutno pričakuje mladičke, mi pa jih vsi nestrpno pričakujemo. In seveda našega morskega prašička Čupija, ki je tapravi frajer in se mu veliko smejimo.

Naša nosečnica
Frajer Čupi

4. Rada ustvarjam in nasplošno izdelujem raznorazne stvari, trenutno so na udaru čestitke, ki so me zasvojile ;)
5. Čokolada in sladkarije so moja slabost, pač ne da se jim upreti.
6. Rada hodim na izlete in zelo rada sem v družbi.
7. Sem zelo pozitivna oseba in na vse stvari gledam optimistično. Za vsakim dežjem posije sonce. :)

No, to bi bilo nekaj mojih resnic, sedaj bom pa jaz pofočkala naslednje kandidate, sicer jih je samo pet, ker so ostali, ki jih spremljam že bili pofočkani.

David blog
Male nore ideje
Tulipka
Tanja ustvarja
Marika

1 komentar:

  1. Evo Tiara...vračam obisk.
    Priznam, da se še malo lovim s temi slovenskimi blogi in jih praktično šele odkrivam. In potem pridem k tebi in vidim, da si me "pofočkala". Ajmene....sedaj bom morala pa še to naštudirat kaj je! Vsak dan znova se moram učiti.
    Všeč mi je kar si napisala o sebi in všeč mi je tudi Miklavževo darilo, ki si ga prejela. Lepo! Samo še počakam, da vidim nove stvaritve.

    OdgovoriIzbriši