četrtek, 25. december 2008

Najboljši božiček na svetu

Danes sem dobila hroščka.:))))))))))))))
Zelo sem vesela, saj sem za božička dobila Cuttlebuga. Že od nekdaj sem si ga želela in danes se mi je ta želja uresničila. No, uresničil mi jo je moj zlati božiček - moj fant, ki ga imam zelo, zelo rada. V bistvu še sploh ne morem verjeti, da sem dobila tako krasno darilo.
V kompletu sem dobila tudi pet embosing plošč, ki jih bom z veseljem uporabljala. Evo, to pa je moj hrošček.








5 komentarjev:

  1. Čestitam za res uporabno darilo :)
    Zdaj pa hitro kakšno čestitko naredi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam si bila pa zelo pridna celo leto, da ti je prinesel hroščka! Pridno ga uporabljaj in naredi kako lepo umetnijo! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  3. joj kok je bil pa tvoj božiček priden in dober. Zdaj pa kar hitro na delo in da nam ne pozabiš pokazati svojih stvaritev

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja Božiček si res zasluži vse pohvale. V prvi priliki vam bom pokazala kaj bo nastalo. Lepe praznike vsem.

    OdgovoriIzbriši