sobota, 27. december 2008

Prve pohroščkane stvaritve

Morem priznat, da so me srbeli prsti in sem morala naredit nekaj čestitk z mojim hroščkom. Delo z njim mi je zelo zabavno in enostavno, da sem res vesela in zadovoljna, ker ga imam. Sicer sva ga s fantom skupaj raziskovala in testirala, zato so te dve čestitki pravzaprav nastali z najinim skupnim delom. Meni so zelo všeč. Rdeče bela kombinacija je nastala tako, da sva šablono pobarvala z rdečo District blazinico in nato vtisnila vzorec, odtisi štampiljk pa so pobarvani z akvarelnimi barvicami.


5 komentarjev:

  1. Sem v prejšnjem komentarju naredila eno napakico, zato sem ga zbrisala :)
    Torej: ideja s pobarvano šablono je super in je zelo uporabna :)
    Čestitki sta zelo lepi!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  2. Najlepša hvala za kompliment. S hroščkom se pa zelo lepo dela in prav uživam, ko ga lahko testiram in poskušam uresničiti kakšno idejo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tista prva je tudi meni super, očitno ti bo hrošček res prav prišel pri čestitkanju.
    Že komaj čakam, da pokažeš nove izdelke.

    OdgovoriIzbriši