petek, 5. december 2008

Sveti Miklavž

Že od nekdaj mi je ta praznik zelo všeč, saj smo ga v otroštvu vedno z veseljem in nestrpno pričakovali. Takrat še nismo praznovali Božička in nam je darila nosil Miklavž. Seveda so bile to majhne pozornosti, kot je suho sadje in sladkarije ter kakšna igrača, zraven pa je spadala tudi šiba.
No, danes je mene že obiskal Miklavž (moj fant), dobila pa sem zelo lepa darilca, ki sem se jih zelo razveselila. Prinesel mi je stvari, ki jih lahko vidite na sliki. Krožni rezalnik Fiskars, Štampiljke Miki miška in Nemo ter moje prve ruber stamp iz whiff of joya. Full sem vesela in komaj čakam, da jih začnem uporabljat in da pokažem kakšno novo čestitko s temi motivi.

Angel Charlotte in Lizzi s čokoladicami
Good luck Charlie, Santa Charlie, Melinda blowing kisses ter Angel Charlotte in Lizzi s čokoladicami



1 komentar:

  1. Priden Miklavž :) Tole so čisto prava darilca, ki bi razveselila vsako ustvarjalko.
    Zdaj pa le hitro kaj lepega ustvari in pokaži.

    OdgovoriIzbriši