četrtek, 11. december 2008

Ustvarjalen deževen dan

Pa mi je končno uspelo preizkusit nove igračke, ki mi jih je prinesel Miklavž. Najprej sem preizkusila Shape Cutterja, ki se je zelo dobro obnesel in nastali sta tile dve častitki.



Končno pa sem si uspela nabavit tudi Staz On blazinico, žal v rjavi barvi, ker je v Memosris u zmanjkalo črnih :(
Ampak sem komaj čakala, da začnem štempljat, zato sem se zadovoljila kar s to barvo. Morem pa priznat, da je zelo dobro izpadlo, saj rjava prav lepo pride.
Zraven sem kupila še rdečo District blazinico, ki mi ni tako pri srcu, vendar tudi ta ni bila napačna. :) V sili še hudič muhe žre.

Prva je Angel Charlotte.
Angel Charlotte v krogcu iz Shape Cutterja.
Naša rdeča Lizzi.
In še Santa Charlie blažen med ženami.
Moj deževen dan je minil ustvarjalno in lepo, saj sem kar žarela, ko sem lahko prvič štempljala z novimi štampiljkami. Hihihi... Superca je, ko smo lahko včasih tudi odrasli malce otročji.

7 komentarjev:

  1. Krasne čestitke. Sploh ta Charlotte mi je enkratna.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, res je fino biti malo otročji :)
    Še sploh, če delaš tako čudovite čestitke!!!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaaa, paše bit malo otročji :) Rezultati so pa lepi.
    Rjav StazOn, hmm.. tega bi pa bilo mogoče dobro imet :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo...ni kaj. Všeč mi je psička, tudi mi jo imamo, vendar labradorko, ravno tako svetlo...se še kaj oglasim pri tebi

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za vse pohvale. Rjavi Staz On je pa res superca (za edinega, ki ga imam);)Drugače pa hvala za vaše obiske na mojem blogu.
    Aja, pa naša kužika je danes dobila mladičke. Jutri objavim fotke. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Super voščilnice! Perav fino, da je blazinica rjava, je vse skupaj malo drugače.

    OdgovoriIzbriši