četrtek, 19. marec 2009

Jožefovo

Danes godujejo vsi Jožeki in Jožice, ker pa je med temi slavljenci tudi moja mami sem ji naredila malo darilce. Izdelala sem ji eno čestitko v modro roza kombinaciji in kvačkano ogrlico v bakreni barvi, ki ji je bila zelo všeč. Čestitka je čisto enostavna z malo dodatki.


Ogrlica je pa kvačkana, tokrat sem uporabila črno prejo in morem rečt, da dosti lepše izpade in je zato ogrlica dosti lepša. Vsaj v tej barvi je boljša črna preja.

7 komentarjev:

  1. Krasna čestitka in čudovita ogrlica. Mami ju bo sigurno vesela. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno! Te kvačkane ogrlice prav občudujem. Sem sama probala, pa mi nikakor ne gre, zato toliko bolj cenim druge, ki to delajo z lahkoto. :) Ima pa moja mama očitno tudi danes god. :) Ga ne praznujemo, tako da nisem mela pojma.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dve lepotički! Voščilnica je lepo barvno skombinirana, ogrlice kvačkane s perlami so mi pa eden najlepših nakitov. Res je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super darilo za mami. Tele kvačkane ogrlice, pa tudi meni že dolgo kvačkajo možgane.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo pobarvana deklica je in tudi cela čestitka pride prav dobra. Kvačkanke pa so očitno hit :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za komentarje. Vedno sem jih vesela in jih z veseljem prebiram. Kvačkanje je pa res hit, pa še zasvoji te, ko enkrat začneš je težko nehat ;)

    OdgovoriIzbriši