sreda, 11. marec 2009

Moške čestitke


Zadnje čase pri nas praznujejo samo moški. V marcu se je med ženske praznike zrinilo kar nakaj moških, ki praznujejo svoje rojstne dneve. S tem ni prav nič narobe, razen da mi moške čestitke še vedno delajo probleme. Ne morem se navadit, da je potrebno pri močnejšem spolu malo varčevat z dodatki :). Tale simpatična čestitka je za enega kolega, ki ima zelo rad pivo, zato je tudi sličica temu primerna. Drugače pa je čestitka čisto enostavna, uporabila sem malo pohroščkanega papirja, trakec, prvič sem uporabila tudi novo robno štanco, ki je prav zanimivo izpadla. Tale možicelj s pivom pa je printana slikica, ki sem jo komaj zbrskala na netu. Upam, da bo prejemniku všeč.

6 komentarjev:

  1. Brez dvoma mu bo všeč. Meni je tudi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Z moškimi je vedno križ. Tako ali drugače :))Voščinica je pa super, motiv je več kot primeren :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi zame so moške voščilnice problem, prav kar se dodatkov tiče. Tvoja je izpadla super, pa še motiv je dober.

    OdgovoriIzbriši
  4. tudi meni se dopade, super za ljubitelja piva :)

    OdgovoriIzbriši