sreda, 18. marec 2009

Roza gorjuska


Tale lepotica je že kar nekaj časa čakala, da jo pobarvam in jo naredim v čestitko. Odtise sem dobila pri Sonji, ki se ji še enkrat prav lepo zahvaljujem. No, jutri ima moja bivša sodelavka rojstni dan in sem se odločila, da ji naredim eno čestitko. Ker je sodelavka je zelo simpatična oseba prav tako kot tale gorjuska mi ni preostalo drugega, kot da ji dam na čestitko tale luškan motiv. Pa še frizuro imata podobno :).
Čestitka je narejena po mojem standardnem receptu. Malo šeleshamerja, malo pohroščkanega papirja, malo trakcev in rožic, malo senčanja in z barvicami pobarvan motiv. Tadam... in čestitka je pripravljena ;).

5 komentarjev:

  1. Tadam..in odlično ti je uspela :) Preprosta, a zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo spedenala. :) Trak mi je prvi padel v oči, super je. In seveda Gorjuška čisto nič ne zaostaja.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Corti! Pa bucika tako lepo paše zraven!

    OdgovoriIzbriši