ponedeljek, 16. marec 2009

Uhančki in bonbonček

Današnji dan se je pa zelo lepo začel, saj me je že zjutraj po kavici razveselil poštar in mi prinesel en prelep paket. Prejšnji teden sem bila namreč pri Kristini izžrebana in sem dobila tole lepo darilce. V njem se je skrivalo prelepo knjižno kazalo, obesek za ključe iz fima, krasna ogrlica tudi iz fima in cel kup odtiskov, ki jih bom z veseljem porabila. Hvala ti še enkrat za tako lep bonbonček.


Ta vikend pa je ogrlica, ki sem vam jo pokazala prejšnjič dobila še spremljevalce uhančke. Narejeni so v enaki barvni kombinaciji kot ogrlica, da seveda pašejo zraven ;).

Takole pa izgleda kompletek skupaj.

2 komentarja:

  1. Čestitke za bombonček ! Kompletek pa na soncu izgleda še lepši.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, čestitke za bonbonček, srečnica. Jaz bi tudi imela. :) Kompletek je pa čudovit. Lepo si skombinirala.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši