ponedeljek, 9. marec 2009

Ogrlica

Kvačkanje te lahko dobesedno zasvoji. Po uspelem prvem poskusu zapestnice, ki sem vam jo pokazala prejšnjič sem naredlia še tole ogrlico v vijola barvi. Morem povedat, da je tole kvačkanje zelo sproščujoče in zabavno delo, ko enkrat osvojiš tehniko kar padeš noter in ne moreš končat. Rezulatati so pa tako in tako prelepi. Zdaj morem samo čim prej po nove perlice, da lahko začnem z naslednjim podvigom.

7 komentarjev:

  1. Uau, bom morala enkrat k tebi na delavnico! Super je, tudi barva je enkratna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se zdi pa to tako težko, sem poskusila že večkrat, pa zelo hitro obupala.
    Prekrasna verižica in kako dooooolga.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kar težko verjamem, da je tako preprosto, ko je rezultat tako profesionalen. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooooo res je lepa pa dolga tudi in res te tole kvačkanje zasvoji le nadaljuj

    OdgovoriIzbriši
  5. Super kvačkana ogrlica! Bi lahko dodala link strani, kjer si dobila navodila za tole :) ...da se še jaz naučim :)

    OdgovoriIzbriši