ponedeljek, 2. marec 2009

Willow s klobučkom

Rezultat nedeljskega popoldneva je tale ljubka čestitka z Willow. Trenutno so mi všeč te nežne pomladne barve, zato sem tudi na tej uporabila takšno kombinacijo, tokrat modro zeleno. Drugače pa je čestitka narejena čisto preprosto malo s pomočjo hroščka s katerim sem naredila ozadje, z nestiji sem izrezala podlago za Willow in izrezala sem tudi rožice. Dodala sem trakec in nekaj odtisov rožic za popestiritev.

6 komentarjev:

  1. Ja, tudi meni je tvoja čestitka nadvse ljubka. Pa lepe pomladne barve si uporabila: modro nebo in zeleneči travniki :) Krasna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa čestitka , pa tako lepo štanco za rožice imaš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna tale Willow. Lepo si skombinirala čestitko.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale čestitka prav lepo diši po pomladi. Čudovita! :)

    OdgovoriIzbriši