petek, 27. februar 2009

Sončen dan

Prelepo je kadar zunaj sije sonček in nam lepša dneve. Današnji dan mi je bil čudovit, čeprav je bilo malo vetrovno sem vseeno z veseljem preživela popoldan zunaj, kjer me je vsaj malo pobožalo sonce.
Prav zaradi lepega sončka je nastala tale rumena čestitka, ki kar žari od sonca. Mogoče sem malo pretiravala z rumeno, vendar mi je danes to pasalo :). Čestitka je narejena v rumeno oranžni kombinaciji, na sredini kraljuje WOJ-eva lepotička z rožicami, ki sem jo pobarvala z akvarelnimi barvicami, ozadje je v srvetni tehniki nerejeni z likalnikom, dodala sem še nekaj trakcev in rožic ter žaklovino.


Lep večer vsem in lepe sončne dneve, ki nam jih napovedujejo vam želim.

7 komentarjev:

  1. Nobenega pretiravanja ne vidim. Čestitka je super.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja..sonček je bil. Tudi mi smo ga malo izkoristili.
    Čestitka pa je lepa. Mi je všeč ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna čestitka je nastala, kar kliče po sončku :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, čisto sončna, pomladna čestitka :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dovršeno sestavljena čestitka, vse perfektno paše skupaj. Pogreje oči in srce.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sonček je in ti si ... uporabila ful lepo rumeno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Res lepa sončkasta čestitka, prav kliče pomlad in tople dni.

    OdgovoriIzbriši