sreda, 11. februar 2009

Valentinčkove čestitke

Ja res je čas, ko se ptički ženijo in je ljubezen v zraku. Sicer je tale Valentinček malo skomercializiran in s tem res služijo predvsem trgovci, ampak je pa lepo ko nas vsepovsod razveseljujejo srčki in podobne zadevice. Tudi jaz bom svojim ljubljenim poklonila nekaj malega in srčkastega. Sicer tu zraven ni čestitke za mojega dragega, ker tudi on spremlja moj blog, zato jo bom pokazala čez vikend ;)
Danes sem naredila tele valentinove čestitke, ki so seveda kot se spodobi srčkaste in v rdeči barvi :)))))) Meni so sicer všeč. Uporabila sem rdeč šeleshamer papir, nekaj pohroščkanega papirja, odtiske WOJ, ki sem jih pobarvala z akvarelnimi barvicami, slikice in srčke sem senčila z Distress inkom, dodala sem tudi trakce in nekaj napisov.




3 komentarji:

  1. Vse so krasne, predzadnja pa še posebej ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogoče bo pa ta predzdnja zame? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne čestitke delaš! Prejemniki morajo biti gotovo navdušeni.

    p.s. Če ti je kaj do igrice "6", sem te na blogu pofočkala ;)

    OdgovoriIzbriši