ponedeljek, 23. februar 2009

Lepotica s košarico

Delovni teden sem začela dokaj delovno in tudi malo ustvarjalno. Včeraj sem pobarvala tole WOJ-evo lepotico, vendar mi je zaradi neljubih zapletov ni uspelo sestaviti v čestitko, zato sem se pa danes toliko bolj potrudila in jo dokončala. Ne maram preveč nakičenih čestitk, tako da je tale moja bolj enostavna in nežna. Uporabila sem marelične šeleshamerje in en printan papir, ki sem ga že dolgo nazaj natisnila, vendar še ni prišel na vrsto. Vse skupaj sem obdelala s hroščkom, dodala nekaj trakcev in nastala je čestitka.


Dobila sem tudi lepo nagrado za komentarje, ki mi jo je podarila Bolha, nagrado pa mi je poklonila tudi Anja. Sem je zelo vesela in hvaležna obema.


Zelo vesela sem tudi vseh komentarji, ki jih dobim sama, saj mi z nimi poveste, da spremljate moj blog in da so vam všeč moje stvaritve. Sicer lahko tudi kaj pograjate, ne bom huda ;). Jaz pa to nagrado dajem naprej:

Heleni
Alenki
Maji
Kokici
Sonji
Kreal

Sicer bi lahko še naštevala, saj ste vse full fajne in mi vaši komentarji veliko pomenijo. Hvala za vaše obiske in komentarje.

2 komentarja:

  1. Hvala za nagrado! Tudi meni kmoentarji veliko pomenijo! Včasih, ko imam polhn kufer dneva, pa se vsedem še za računalnik in preberem komentarje, mi resnično polepšajo dan. Kar pa se tiče čestitke, je prav cortkana!

    OdgovoriIzbriši
  2. komaj sem danes našla kje sem dobila nagrado. Sem včeraj bila že tako utrujena da sem komaj gledala. No pa da se še zahvalim za nagrado. Res sem zadovoljna, ko na blogu vidim komentarje in sem takoj boljše volje.

    OdgovoriIzbriši