torek, 17. februar 2009

Končno sem dočakala...

... moje nove igračke ;))))))))
Že včeraj zjutraj me je poštar razveselil in mi prinesel dolgo pričakovani Katarinin spring set. Štampiljkic še sicer nisem uspela razrezat in nalepit, tako da vam pokažem kar celoten komplet.

Tudi danes sem se razveselila nove pošiljke, ki sem jo kar nekaj časa nazaj naročila na Ebayu in je končno prišla. V tem paketku pa so se skrivale nove igračke za mojega hroščka in sicer tri embosing plošče, eni nestiji in še ene rožice. Jupi, full sem se razveselila vseh novih pripomočkov in komaj čakam, da jih stestiram.


4 komentarji:

  1. Krasni nakupi. Zdaj pa veselo na delo, da vidimo vse te nove zadeve. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fouuuušššš, pošteno zelenim, ko vidim, da druge že dobivate kit. Meni pa ga poštar še ni prinesel :(
    Super pripomočke si dobila, zdaj pa veselo na delo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. To, kaj narediš s štempiljkami pinčk, si lahko predstavljam, ampak kaj delaš pa s fotko št.2 in fotko št.3 si pa tudi predstavljam ne.

    Me res firbec matra, kaj boš naredila.

    be good

    OdgovoriIzbriši
  4. Dober nakup! Komaj čakam, da vidim nove izdelke :)

    Koki

    OdgovoriIzbriši