sreda, 4. februar 2009

Nisem milijonarka...

Tudi jaz sem se udeležila loto evforije in sem danes kupila dva listka, ki na žalost nista obrodila sadov. Je pa zabavno vsake toliko časa malo igrat, saj lahko potem sanjariš in upaš na dobljeni denar, ki bi ti izpolnil najrazličnejše sanje in želje. Sem pa vseeno srečna, saj mi res ničesar ne manjka, kajti imam krasnega in ljubečega fanta, super družino in tudi zdravi smo vsi po vrsti, tako da imam pravo bogastvo. Sicer pa pravijo, da denar pokvari ljudi, tako da tega mi pa res ni treba :))))))))
Danes sem svojo dušo osrečila tudi s papirčkanjem in nastala je tale čestitka. Seveda sem morala probat srvetno tehniko, ki sem jo videla pri Boji moji in mi je pravzaprav zelo všeč. Srvetko preprosto prilepiš na podlago s pomočjo plastične folje in likalnika, na ta način je nastala vijola podlaga, ki sem jo uporabila na čestitki. Igrala sem se tudi s 3D tehniko in sem na ta način prilepila Charlotte na čestitko, ki sem jo prej pobarvala z akvarelnimi barvicami. Res je bilo pri tej izvedbi kar veliko rezanja in barvanja, vendar mi je pa končni rezultat zelo všeč.



5 komentarjev:

  1. Čudovita čestitka! Super si uporabila servetek.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo. Tako polna je, a nič prepolna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa podlaga in z njo sestavljena lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa čestitka, barve so mi všeč, tako živahno.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Stokrat hvala za komplimente in ker spremljate moj blog.

    OdgovoriIzbriši