sobota, 14. februar 2009

Valentinovo

Danes je res lep Valentinov dan. Zjutraj sem mojega sončka prebudila in razveselila z darilcem. Naredila sem mu čestitko, ki jo lahko sedaj pokažem tudi vam :). Čestitka je bila lepa rdeča in srčkasta, kot se za dan ljubezni spodobi. Postavljena je bila na malo držalce za slikice, ki sem ga naredila iz gipsa in olepšala s srvetno tehniko. Zraven je dobil tudi glavno darilo in sicer bon za masažo celega telesa, ki sem ga zapakirala v ročno izdelano srčkasto škatlico, zraven pa je bilo tudi nekaj sladkega.







Ljubiti pomeni, da si želiš nekoga zaradi
njega samega; da želiš uživati v njegovi lepoti
in dobroti zaradi njiju samih, toda samo zaradi
njega samega.

Sonček moj ljubim te z vsem srcem. Lepo in ljubezni polno Valentinovo ti želim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar