petek, 20. februar 2009

Ena pomladna



Prelepo je prvič štempljat z novimi štampiljkami. Danes mi je končno uspelo naredit prvo čestitko z novimi WOJ štampiljkami, ki so mi zelo všeč. Tale me je še najbolj prevzela, zato sem jo tudi prvo pobarvala. Pri izdelavi čestitke sem uporabila tudi druge pripomočke, ki sem jih ta teden dobila, nove nestije, pohroščkan papir s krogci, ki so mi zelo všeč in tudi rožice sem izrezala s hroščkom. Postala sem že prav zasvojena s tole mojo živalco in je postala eden izmed naših hišnih ljubljenčkov, ki ji kar naprej nabavljam nove igračke. ;)
Drugače pa me je prevzela zelena barva, da poživi tole zimsko turobnost, ki je brez snega že kar malo dolgočasna.

8 komentarjev:

  1. Lepo si porabila nove igračke. Nastala je čudovita čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo čestitko si naredila in koristno in vešče uporabljaš nove igračke. Bravo.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da so vas kar zasvojile WOJ pomladne podobice! Z zeleno barvo se strinjam (itak je moja najljubša), roza pa jo zelo nežno dopolnjuje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res prava lepotička.
    Tile novi motivi so tako sladki;)

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo, kako lepe barve... me peljejo kar v pomlad :) aha, tako ti odganjaš zimo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav pomladno simpatična čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tiara nekaj sem pustila zate na mojem blogu. Pridi pogledat.:)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši