sobota, 14. februar 2009

Darilo zame

Res lepo je, kadar smo ljubljeni in kadar ljubimo. Danes me vsepovsod spremlja ljubezen. Moj sonček me je lepo razveselil, saj me je po službi doma pričakala lepo okrašena z rožicami obdana soba. Moj dragi se je posebej potrudil in mi je pripravil pravo romantično vzdušje z lepim ambijentom, romantično glasbo, rožicami in darilcem. Zelo pa sem vesela, saj je posebej zame sam izdelal čestitko in se je zelo potrudil, saj je naredil prelepo ljubezni polno čestitko, kar lahko tudi sami vidite. Vsega sem se zelo razveselila, še posebej pa sem vesela, da imam tako krasnega in ljubečega fanta, ki ga ljubim z vsem srcem.


5 komentarjev:

  1. res lepo od tvojega dragega zelo se je potrudil. Poglej na moj blog kjer te čaka presenečenje

    OdgovoriIzbriši
  2. To je pa zares lepo presenečenje ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Me veseli, da vam je čestitka všeč, še posebej tebi Mojca...
    Če pa kdo želi, jih pa lahko začnem izdelovati po naročilu... Cena 100€ na čestitko. So pa unikat... HIHIhihihi...
    Bodite pridkane...

    OdgovoriIzbriši