torek, 24. februar 2009

Flower power

Še vedno se nahajam v pomladnih barvah in danes je nastala ena cvetlično metuljčkasta čestitka. Malce sem dala počivat moje lepe punce in sem naredila tole zeleno rdečo znaniteljico pomladi. Narejena je čisto enostavno, najprej sem naštempljala rožice, ki sem jih malo pobarvala in zasenčila z distress inkom, dodala papirčke, en pohroščkan list in nekaj rožic ter metulja velikana, ki sem ga našla med starimi zalogami.

7 komentarjev:

  1. jaaaaa, pomlad prav gotovo prihaja. Prav super čestitka je.

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo kako lep metulj že voham pomlad

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuu, lepa čestitka. Nekaj so metuljčki aktualni te dni. :) Bo treba kakega iz zaloge ven potegniti. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična čestitka! Res kliče po pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super lepa pomladna čestitka!! Štampiljko pa poznam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo, kako je lepo videt, da naše čestitke že naznanjajo pomlad :))) ni čudno, ker vedno prehitevamo-že tudi novoletne čestitke smo izdelovale veliko prej :) ampak tako mora bit ;)

    OdgovoriIzbriši