petek, 6. februar 2009

Petkovo čestitkanje

Danes me je zopet malo zagrabilo in mi ni dalo miru, tako da sem mogla lepo prijet v roke papirčke in malo ustvarjat. Se kar pozna, da je moj dragi v nočni in da imam malo več časa za svoje igračkanje.
Nastala je tale zelenka, ki mi je zelo všeč. Je malo bolj preprosta ima pa zanimivo notranjo stran. Zunanjost sem okrasila s pohroščkanim papirjem, ki sem ga tudi malo zasenčila in dvema odtisema, ki sta malo bolj pomladna motiva. V tem turobnem vremrnu je pač potrebno pričarat pomlad na drugačen način :). Tudi ta dva odtisa sem zasenčila. Dodala sem še en zelen trakec in to je to. Notranjost je pa sestavljena iz dveh papirjev, na sredini pa je prostor za besedilo.


Zariši si nasmeh na obraz in zasmejalo se ti bo srce.

4 komentarji:

  1. Zelo lepa voščilnica.Imaš prav, tale barva zares poživi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav lepo je pogledati malo bolj žive barve. :) Všeč mi je notranjost.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. down the road I look and there runs Mary
    hair of gold and lips like cherries
    it's good to touh the GREEN, GREEN
    grass of home...

    Sorry nisem se mogla zadržat
    Tako navdihujoče zeleno je


    (avtort: jaz jo poznam od Johnya Casha, ampak verjetno ni original)

    OdgovoriIzbriši
  4. Green Green Grass of Home...
    Pesem napisal Claude "Curly" Putman Jr., originalni izvajalec je pa Porter Wagoner in sicer je izšla že davnega leta 1964.
    Nato so pa jo začeli izvajati še drugi... Bobby Bare, Tom Jones, Jerry Lee Lewis,...
    Johnny Cash je z njo leta 1968 zopet naredil hit in tako bo verjetno tudi ostalo...
    Res pa je da prelepa čestitka in simpatična pesem ustvarita čudovito harmonijo...

    OdgovoriIzbriši